pexels-pixabay-356043

Denktank

Stichting Hoogbegaafd Zeeuws-Vlaanderen bestaat een jaar! En graag willen we onze activiteiten verder uitzetten. Hiervoor zijn we op zoek naar helpende handen en hoofden. We zoeken personen met affiniteit voor onze doelgroep en onze doelen.

Onze doelgroep zijn vermoedelijk hoogbegaafden (*ik denk het maar weet het niet zeker, thuis wel op school niet, getest maar twijfel* ), hoogbegaafden en de ouders/verzorgers hiervan. Dit in de regio Zeeuws-Vlaanderen.

Onze visie is het verbeteren van het leefklimaat van (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen en hun ouders. Dat willen we bereiken door verbinding te leggen tussen ouders en (vermoedelijk)hoogbegaafden onderling en borging van passend onderwijs voor hoogbegaafden in de regio.

Wij zijn een non-profit stichting die bestaat uit enkel vrijwilligers. Wilt u samen met ons ook een bijdrage leveren aan het verbeteren van het leefklimaat van (vermoedelijk) hoogbegaafden in onze regio? Meldt u dan aan via het BOS-formulier. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om alle mogelijkheden te bespreken.

Hopelijk tot snel!

BOS–formulier

(BestuurlijkeOnderSteuning)

Logo Symplistic

Je wordt doorgestuurd

Je wordt doorgestuurd naar een andere pagina.